کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9163 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316381 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ایجاد مشکل برای تسک بار با آپدیت جدید ویندوز 10

به گزارش سافت گذر، ویندوز 10 اخیراً آپدیت پیش نمایشی دریافت کرده که بنا به گفته برخی از کاربران مشکلاتی ایجاد کرده است.

مایکروسافت ویندوز ویندوز 10 سیستم عامل آپدیت ویندوز 10

این به روزرسانی که KB5003214 نام دارد و در قالب یک آپدیت تجمعی در ماه ژوئن منتشر خواهد شد، علاوه بر اینکه مشکلات شناخته شده توسط مایکروسافت را دارد، سبب بهم ریختن تسک منیجر نیز شده است.

این آپدیت که مخصوص ویندوز 10 نسخه 2004 و 20H2 است، در روزهای ابتدایی هفته جاری به صورت پیش نمایش منتشر شد و قابلیت News and interests را به تسک بار آورد.

در واقع به خاطر همین به روزرسانی است که تسک بار بهم ریخته است. برخی از کاربران اعتراض کرده اند که گوشه پایین سمت راست دسکتاپ که محل قرارگیری آیکون های برنامه هاست، پس از این آپدیت به مشکل برخورد کرده و گویا دلیل این اتفاق هم فعال بودن ویژگی News and interests می باشد.

یکی از افراد اذعان داشته که وقتی ویژگی News and interests فعال است، بخش آیکون های کوچک ویندوز 10 با مشکلات عدیده ای روبه رو شده است. سایر کاربران هم در بخش مرکز اعلانات با این مشکل مواجه شده اند و یا اعلام کرده اند که آیکون شبکه دیگر مانند گذشته درست کار نمی کند و یا سرچ تسک بار ناپدید شده است و آیکون ها مدام جابه جا می شوند.

یکی از کاربران که این آپدیت را نصب کرده، به بخش بازخوردهای مایکروسافت این گونه گفته است:«« پس از نصب KB5003214، مشکلاتی در تسک بار به وجود آمده که غالباً آیکون های سمت راستی جابه جا یا ناپدید می شوند و یا ترتیب قرارگیری شان به هم می خورد. این مشکل در رایانه سرفیس بوک 3 با پردازنده Alienware M17 RS مشاهده شده است»». این شخص می گوید که لغو نصب آپدیت نامبرده سبب حل شدن مشکل گردیده است.

کاربر دیگری هم می گوید:«« بعد از نصب KB5003214، تسک بار شامل ساعت، مرکز اعلانات، آیکون شبکه و . . . از کار افتاد. آیکون ها معمولاً روی یکدیگر نمایش داده شده و پس از مدتی هم ناپدید می شوند»».

یکی دیگر از کاربران در شبکه اجتماعی Reddit می گوید که مشکلات گرافیکی در بخش آیکون های سیستم به وجود آمده و یا کلاً این آیکون ها ناپدید شده اند.

بعضی ها هم با مشکل عدم نمایش درست تصاویر در نمایشگر روبه رو شده اند و یا گفته اند که ظاهر آیکون ها به هم خورده است.

مشخصاً آپدیت های پیش نمایش خطاها و مشکلات اینچنینی دارند اما رخ دادن اتفاقات در این سطح برای شرکتی مانند مایکروسافت بسیار خجالت آور است.

در این بین، یکی از آسانترین روش های حل این مشکل، لغو نصب آپدیت KB5003214 است. حتی برخی ها گفته اند که خاموش کردن News and interests این مشکل را از بین برده است.

یکی از کاربران Reddit هم می گوید:«« وقتی رایانه ری استارت شد، روی تسک بار کلیک کرده و گزینه Taskbar Settings را بزنید. سپس دکمه Use small taskbar buttons را برگزینید. وقتی منو دوباره اجرا شد، این دکمه را دوباره بزنید. این راهکار برای من مثمرثمر بود. حدس می زنم که این روش تسک بار را مجبور به ری استارت شدن می کند»».

یک نکته عجیب آنکه یکی از کاربران Reddit گفته که زمانی این مشکل به وجود آمده که ویژگی News and interests غیرفعال بوده حال آنکه ادعای او خلاف ادعای سایرین است.

چیزی که مشخص است آن است که مشکلی در این بین وجود دارد که امیدواریم مایکروسافت پیش از انتشار این آپدیت پیش نمایش در ماه ژوئن، آن را برطرف کند.

 

 
منبع: techradar.com 

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49099 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1400/03/11 تعداد مشاهده: 3355
سافت گذر